Kategoriat
liike Scratch

Komennot Liike

ILiiku (numero) askelta = liiku (numero) askelta

kääny oikeaale (numero) askelta = käänty alaspäin

kääny vasemaale (numero) askelta = käänty ylös päin

mene sijaintin satuunainen sijainti = mene satunaiseen siaintin.voit vaihta mene hiren ositin = mene hiren osoitinta päin

mene sijaintin x:(numero) y:(numero) = mene sijaintin kordinatit x:(numero) y:(numero)

liu’u (numero) sekuntia sijaintiin satuunainen sijainti = liuku (numero) sekuntia sijaintiin oit vaihta menee hiren osoitinta päin = mene hiren osoitinta päin

osoita suuntan (numero) = osoitaa suuntan (numero)

osoita kohti hiiren osoitin = osoita hiiren osoitinta päin

lisää x:n arvoon (numero) mene’e kordinatia x päin

lisää x:n arvoksi (numero) mene’e kordinatia x paikkan

lisää y:n arvoon (numero) mene’e kordinatia y päin

lisää y:n arvoksi (numero) mene’e kordinatia y paikkan

kimpoa reunasta = kimpoa reunasta

x-sijainti = pitää laita johonkin pyöreän kohtaan komenossa niin se mene x kordinatia päin

y-sijainti = pitää laita johonkin pyöreän kohtaan komenossa niin se mene y kordinatia päin

suunta = menee johonkin suuntan

näin toimi liike komenot ja tä’älä on myös video jos et ymärtänyt

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *